בלוג

קניית מצלמות משומשות

הידעתם שאנחנו קונים ומוכרים ציוד משומש? אם יש לכם מצלמה ישנה שלא נעשה בה שימוש מופרז או נזק, כך שהיא רק מונחת בבית, הביאו אותה לחנות המצלמות שלנו בצילום פלוס בעפולה, ואולי תוכלו להחליף אותה תמורת מזומן או אשראי בחנות שלנו.

כיצד לקבל את אומדן המחיר על המצלמה המשומשת שלכם? הביאו את הציוד שאתם מחפשים למכור לחנות שלנו בעפולה. אנו נבדוק את הציוד שלכם וניקח את פרטי הקשר שלכם. בכך, אנו נבדוק את הציוד שלכם ונכין את ההצעה שלנו. התהליך הזה יכול להסתיים תוך רגע או לקחת עד שלושה ימי עסקים, תלוי במלאי שלנו ובציוד המשומש שתביאו אלינו.
אנו ניצור איתכם קשר בדוא”ל או דרך הטלפון עם הצעת מחיר שתוכלו להחליט לקבל או לדחות. לאחר שתחליטו האם לקבל או לדחות את ההצעה, אנו נכין עבורכם את הסכום הנקוב או שנכין את הציוד שלכם לאיסוף. שימו לב, איננו נותנים הערכות לציוד בטלפון או במייל. כדי לקבל הערכת רכישה, יש להגיע עם הציוד לחנות ולעבור את התהליך המפורט לעיל.

אז מה היתרונות של מכירת המצלמות המשומשות שלכם? קודם כל, תשלום מידי. כאשר אתם מוכרים לנו את המצלמה המשומשת שלכם, אנו נכין עבורכם מייד את הסכום הנקוב שהוסכם עבור כל הציוד שתמכרו לנו בבת אחת. לא תהיה לכם הטרחה של לנסות למכור כל פריט בנפרד ולדאוג אם כל עסקה תעבור בצורה חלקה.

בנוסף, אנו בודקים ביסודיות את המצלמות שלכם לפני הרכישה, מה שאומר שכאשר אתם מוכרים לנו, לעולם לא תצטרכו לדאוג שהרוכש של הציוד שלכם ייצור איתכם קשר לאחר המכירה בנוגע לבעיות בציוד. על ידי מכירת המצלמות המשומשות שלכם אלינו, לא תצטרכו לדאוג עם מי יש לכם עסק והאם ההעברה הכספית תעבור בהצלחה. אנחנו עסק רציני וותיק שמתמחה ברכישת מצלמות משומשות מקהל יעד רחב, כך שאתם יכולים להיות שלווים ובטוחים שהכול יעבוד כמו שצריך.
אנא הקפידו להביא איתכם את כל הסוללות, המטענים והאביזרים החיוניים לקראת הצעת המחיר בחנות שלנו. הכללת פריטים אלה תמקסם את הסכום שאנו יכולים להציע לכם. לבסוף, אל תשכחו להביא תעודת זהות או רישיון נהיגה לצורך זיהוי.

מאמרים נוספים

המרת קלטת וידאו

יש לכם קלטת וידאו עם צילום חשוב? זה הזמן לעשות המרה! המרת קלטת וידאו מתבצעת באמצעות מכשירים מתקדמים במעבדה ייעודית במטרה להעביר את כל תוכן

קרא עוד »

חנות אביזרי צילום

מחפשים אביזרים איכותיים לצילום? לא יודעים איפה לחפש? אם צילום הוא התחביב או המקצוע שלכם, אתם חייבים שיהיה לכם ספק קבוע לכל אביזרי הצילום. אביזרי

קרא עוד »

מצלמות וידאו בצפון

גרים באזור הצפון? מחפשים מצלמת וידאו מקצועית? מגוון מצלמות הוידאו המוצעות לכם בשוק הצילום המקומי הוא עצום ולעיתים רבות זה גורם לבלבול למי שרוצה לקנות

קרא עוד »

הדפסה על קאפה

רוצים להדפיס שילוט לתצוגה? מחפשים שילוט זמני איכותי? הדפסה על קאפה היא אחת הפתרונות הזולים והיעילים ביותר לשילוט זמני או שילוט לטווח ארוך במקומות סגורים.

קרא עוד »

תמונה לויזה לארה”ב

למה חשוב להכין תמונה מתאימה לויזה לארה”ב? בישראל ישנם אלפי אנשים המגישים בקשות בכל שנה להוצאת ויזה לכניסה לארצות הברית. תמונה לויזה לארה”ב אשר נשלחת

קרא עוד »
Call Now Button